torsdag 5 februari 2009

Fotosession

I tisdags hade jag förmånen att få tillbringa en heldag med den mycket roliga och duktiga fotografen Niclas mest känd som Fotograf Niclas.

Vi jobbade den dagen i uppdrag åt reklambyrån Järv. Sex broschyrer åt företagen Bording var det som bilderna skulle användas till. Bollar och jonglering var det genomgående temat i alla broschyrer. Jag fick göra ganska krävande bilder. I en bild skulle jag jonglera med fyra bollar, kasta en boll åt sidan, titta åt samma håll och ha en min skulle vara lite "full i fan".

Belöningen efter denna dag (förutom fakturan som ska skickas) var after worken med samme fotograf. Kombinationen med att han har den skönaste studion jag skådat, är cigarrälskare, gillar bra whisky och är en otroligt rolig människa är svårslagen.

Inga kommentarer: