tisdag 6 december 2011

Julkonsert

Bild från tidningen Folket
 I helgen var det då dags för Eskilstunas egna maffiga julkonsert. 300 barn och ungdommar som sjunger och dansar och en symfoniorkester plus kompband. Dessutom är föreställningen riktigt proffsigt producerad och regisserad så det var ett rent nöje att får vara gästartist i denna show.  Tre föreställningar gjorde vi i ett totalt utsålt Lokomotivet (tror de tar in 470 pers) vilket bara det är en underbar känsla. Allting gick fint och jag vill också passa på att tacka min nya kollega Sofie Hanson som har en stor roll i ett av mina nummer. 

Bra recensioner och bilder var det i de lokala tidningarna dagen efter också. Här är vad som finns på nätupplagorna: Folket Ekuriren och fler bilder finns på denna blogg

Själv tog jag inte så mycket bilder men jag filmade lite när jag gick från logen till backstage bara några minuter innan jag gick upp på scenen och startade igång hela showen.


Inga kommentarer: