söndag 7 februari 2010

Kul kväll på Magic Bar

I lördags gjorde jag mitt andra framträdande på trollerirestaurangen Magic Bar. En riktigt rolig kväll. Det var fullbokat bland bordsplatserna plus att det var en del bargäster. Stefan Eriksson inledde kvällen på sitt sköna sätt där han hittar givna spelkort med sina olika sinnen. Därefter körde Daniel Karlsson ett riktigt bra set och drog ner mycket skratt. Han är galen på sitt sköna sätt. Så publiken var mer än väl uppvärmd när det var dags för mig att inta scenen.

Jag var kanske lite väl soft i början men kom igång ordentligt i halvtid och kände att jag fick till finalen riktigt bra. Det är kul att uppträda där. Dels för att jag inte gör så många "publika" framträdanden men även för att det är bra efterhäng där med trollerikollegor och vänner som kommer för att titta på showen.

Stefan och Daniel laddar i logen inför showen:

Inga kommentarer: