måndag 22 februari 2010

Kulregn

I fredags fick jag äran att uppträdde på Nyköpings teater. En av de mysigaste teatrarna som jag någonsin uppträtt på. Jag gjorde enbart två nummer vid två olika tillfällen under kvällen. Det var en slags gala där olika Nyköpingsbor fick priser för olika insatser som de gjord för kulturen, idrotten etc.

Det var en fantastisk publik och jag fick dessutom jobba ihop med en härlig orkester som spelade i bakgrunden till båda mina insatser. Så här såg det ut från sista raden innan publiken kommit på plats
 

 Och från scenen:



Jag fick ett mycket snällt mail från en av åskådaren där hon även skickade med en länk där det gjordes ett litet referat av kvällen. Där hittade jag denna bild:
Hela referatet med lite fler bilder från kvällen hittar ni här

Inga kommentarer: