lördag 9 februari 2008

Fagersta

I fredags var jag på Fagersta Herrgård och underhöll ett litet sällskap på 10 personer. Det var riktigt kul. Det blev så klart en äkta close-up-show. De fick sitta nära och tätt ihop runt ett litet bord. Jag provade ett par nya nummer som jag kommer att ha med i min show på Sylvia i mars.
Kul att höra deras kommentarer efteråt. Just denna grej med att sitta nära gör att det blir en helt annan känsla än att se trolleri på en större scen. Det blir helt enkelt starkare. 

Föreställningen blev 50 minuter lång och vad jag hörde av åskådarna var det absolut inte för långt.

1 kommentar:

Anonym sa...

En halsning lang ifran Fagersta, lite narmare ekvatorn. Och har ar det satana varmt. Ga in pa googel earth sa har du nya platser pa varldskartan.
best regards from la familia