torsdag 4 september 2008

Minisemester

Denna helg åker jag till Warszava (av alla ställen) för att ha en liten minisemester med ett gäng vänner. Och är det inte konstigt att det alltid blir så att när jag bokar in en "privathelg" så får jag massor av förfrågningar. Fyra seriösa förfrågningar har jag fått denna helg. Det var på gränsen att jag tänkte avboka min resa...men jag minns att jag tänkte när jag bokade in denna helg att jag skulle åka oavsett förfrågningar. Så jag höll mitt ord. Sen är det lite extra tråkigt att jag inte har någon förfrågan till nästa vecka. Men så är det...

Men nu ska jag ha kul och bara fokusera på att ha en rolig helg i Polen :-)

3 kommentarer:

by Stfn sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
by Stfn sa...

Wow! Ha det så trevligt. Har hört att Warsava är riktigt fint! Vi får ta en biljard eller nåt sen när du kommer tillbaka!

Carl Tillenius sa...

Absolut. Vi hörs