tisdag 7 oktober 2008

Trollat på sjön

I söndags klev jag på den beryktade Mälarbåten. Det hela går ut på att företag från hela Mälardalen befinner sig 48 timmar på Silja Serenade. Under dessa timmar är det mässa, föreläsningar, seminarier, workshops, underhållning och mingel. Mitt uppdrag var att jobba för Eskilstunakommuns monter på mässan. Jag gjorde två close-up-shower per dag. Det gick riktigt bra och förhoppnings vis får jag vara med på ytterligare en mässa om en månad.

Bonus fakta om båten: När vi åkte till Helsingfors blåste det 30 s/m och det gick nio meter höga vågor. De tre kända komikerna som skulle uppträda samma kväll råkade bli lite lite sjuka innan avgång och stannade hemma. Jag har aldrig varit med om att en sådan stor båt gungat så mycket.

För övrigt har jag varit lite krasslig denna vecka. Har sovit otroligt mycket. Men nu börjar jag känna att jag börjar piggna till.

Inga kommentarer: