måndag 27 oktober 2008

Update

Jag har faktiskt trollat en del denna vecka.
I torsdags åkte jag till Glashyttans Värdshus i Södertälje. Har aldrig varit där förut. Det var en trevlig restaurang som låg fint vid vattnet. Min publik för kvällen var ett så kallat taklag. Det vill säga alla personer som är inblandade i ett bygge. Allt från chefer, konsulter, arkitekter, byggare, målare etc. Och i detta fall var det ett stor ombyggnation av Hall, fängelset.

Kände mig otroligt nöjd efter min insats. Allt mitt material satt som en smäck. Men det som jag var mest nöjd med var att det blev så tätt mellan skratten. Jag vill ju att min publik ska ha så roligt som möjligt och försöker fylla ut hela showen med trolleri och humor. Det ska vara så lite dötid som möjligt, utan att jag ska behöva vara allt för "på".

Inga kommentarer: