torsdag 23 april 2009

Sporthallen

I går spelade Eskilstunalaget IF Guif semifinal mot Sävehof på hemmaarenan Sporthallen. 2600 personen och jag skulle underhålla i halvtid. Inte direkt optimala förhållanden. Jag jag tvungen att göra något som funkar omringad och som når ut till alla 2600personer. Jag hann med tre kortare nummer på denna tid och jag är helt klart nöjd med min insats. Trodde inte jag skulle få ett sådant fokus av publiken. Men med hjälp av att de fokuserade ljuset på mittcirkeln och att det är helt ok ljud i hallen funkade det bra. Jag var också lite orolig att bortalagets hitresta hejarklack skulle blir ett störningsmoment men de skötte sig fint.

Tänkte filma...men batteriet var inte laddat. Typiskt

Så här såg det ut på den ena långsidan från den sponsorloge som jag satt i och fick se matchen i från.

Inga kommentarer: