tisdag 14 april 2009

Bloggtorka...

Ja det var ett tag sen som jag skrev något här. Det har varit lite Sylvia Comedy och jag har gjort ett par uppträdanden här i Eskilstuna sen sist. Men nu ska jag försöka skärpa till mig lite.

Imorgon (onsdag) gästas Syliva Comedy av Tobias Persson som bland annat blev utsedd till årets manliga komiker 08.

Själv ska jag som vanligt vara konferencier men imorgon ska jag faktiskt (om jag inte hinner ångra mig) köra mera pratnummer än trollerinummer. Får se hur det går.

Annars under påsken har jag spelat vansinnigt mycket discgolf eller frispeegolf som en lekman skulle säga. Här i Eskilstuna, Vilsta, finns det en fantastisk 18-håls bana som jag försöker gå en runda så fort jag har en ledig stund. Lyckades under denna helg sätta nytt personbästa. Jag gjorde 53 kast på dessa 18 hål. Tre kast bättre en banans par (56).

Jag är helt fast i denna sport och inga trackningar biter på mig för det. Dessutom får man alltid en skön naturupplevelse.

Inga kommentarer: