söndag 13 september 2009

En heldag

I går hade jag en fantastisk lördag. Från klockan 9.30 - 16 befann jag mig i Kolbäck och deltog i Mälartouren i frispeegolf (eller discgolf som egentligen heter). Vansinnigt roligt men det gick inget vidare för mig...

Eftersom mitt resultat inte räckte till någon final hade jag god tid på mig att åka hem, fräscha upp mig och bege mig till Julita gård där jag gjorde en föreställning på ett bröllop. Mysig lokal som släcktes ner så bara kandelabrarna blev det allmänna ljuset och själv lystes jag upp av en strålkastare. Kul var det.

När jag kom hem till Eskilstuna igen mötte jag upp några vänner på lite (för min del) after work. Vilket i sin tur resulterade i en lång sovmorgon i dag.

1 kommentar:

Mjölnaren sa...

Det sitter i handleden. Du måste kasta me dhandleden... :)