torsdag 15 oktober 2009

Fantastisk kväll på Sylvia!

I går var jag åter igen konferencier på Sylvia Comedy, Eskilstunas egna comedyklubb som jag själv har startat upp. Det blev en riktigt bra kväll! Komikerna var bra och publiken var verkligen med på noterna från start. Riktigt kul. Fredrik Andersson som var kvällens huvudkomiker är verkligen en av mina favoriter.

Själv så provade jag lite nytt material. Gjorde två nummer som jag aldrig tidigare testat på publik. Tyvärr så var inte filmkameran på när jag gjorde dessa nummer så jag kan inte utvärdera ordentligt...synd. De kändes bra men de kommer bli ännu bättre...bara jag får göra de 50-100 gånger till framför en publik.

För övrigt är jag mycket nöjd med min lilla Comedyklubb. Det enda som skulle kunna vara lite bättre för komikernas del är logen...

Inga kommentarer: