söndag 25 oktober 2009

Bröllop

I lördags gjorde jag 35 minuters underhållning på ett bröllop strax utanför Eskilstuna. Det var så kul! Tror det var ca 80 gäster. Jag hade en tekniker som hjälpte mig med ljud och ljus så allting var riggat och klart inför min entré. Det var ett glatt sällskap från början så det var inte direkt svårjobbat. Enda svackan i föreställningen var när en tjej skulle vara rolig och inte säga vilket spelkort hon tänkte på...för det skulle ju jag lista ut tyckte hon... Hon vägrade verkligen att säga vilket kort det var trots att jag hotade med att komma och brotta ner henne... Fast lite kul blev det ju faktiskt och efter mycket om och men berättade hon vilket kort det var och det visades sig stämma överens med min förutsägelse :-) För jag lovar, hade jag visat upp min förutsägelse först och frågat henne om det var hennes kort, hade hennes svar blivit: "Nej"

Resten av showen flöt i alla på riktigt bra och efter mitt finalnummer fick jag en slutapplåd av en stående publik. Alltid lika värmande!

1 kommentar:

Babbi - Foto & Design sa...

Vad härligt att få uppträda på ett bröllop! Allt är juh bara så fint och mysigt då :)