torsdag 5 november 2009

Det var ett tag sedan...

...som jag skrev.

Det som hänt sen sist är att jag hade en överfull lokal på Sylvia Comedy förra onsdagen. Det var över hundra personer inne i lokalen och många fick vända i dörren när Kristoffer Appelquist var headliner denna kväll. Innan honom körde Per Rydkvist från Ockelbo och Henrik Källan en yngling från Vingåker. Håll utkik efter honom för han var riktigt finurlig och vi kommer säkerligen se mer av honom. Appelquist själv körde ett långt set...ett riktigt långt set. För mig som arrangör tänkte jag kanske mer på det än vad han sa...men samtliga jag pratade med efter showen tyckte han var riktigt bra.

Annars så har jag repat inför showen Magic Disco Night som jag gör tillsammans med showgruppen 2njoy från Nyköping. Vi generalrepade i söndags och har premiär på showen nu på lördag i Tystberga (av alla ställen). Jag hade inga höga tankar och förväntningar på Tystbergascenen men där fick jag så jag teg... Det är en fantastisk scen och otroligt bra killar som jobbar där med ljud och ljus. Det kommer bli en riktigt bra premiär nu på lördag.

Rapport från kvällen kommer så klart!

Inga kommentarer: