fredag 4 december 2009

Täby

Igår var jag på konferenshotellet Såstaholm och showade för ca 40 personer. De var ett internationellt företag som jobbade med att hjälpa banker som var i kris. Så de har fullt upp...
Eftersom deltagarna var från hela värden så gjorde jag så klart showen på engelska. Det gick helt klart över förväntan och jag fick fantastisk respons från åskådarna. Det var skönt, för jag gör inte allt för många shower på engelska och det är svårt att få till det där flytet som man har annars. Men i kväll satt det riktigt bra, både skämten och själva trollandet. Och det lutar åt att jag kommer få jobba för dem flera gånger, även utanför Sverige.

Trevlig liten lokal var det också. Med både fast ljus och en liten scen. Det är inte varje dag är så ute på en konferensanläggning. Så här såg det ut från scenen innan gästerna kom

Inga kommentarer: