söndag 14 mars 2010

Första gången jag var i Norberg

I fredags gjorde jag en middagsshow för ett större sällskap (förening) som hade något slags läger. Det var på en fin kursgård vid Norberg. Dessvärre hade de middagen inne i en gymnastiksal. I och för sig är det inga problem för jag har egen back dropp (kuliss) som jag brukar sätta upp för skapa en scenkänsla. Samt att jag har eget fast ljus med mig som jag sätter upp på stativ. Med de enkla medlen och en nedsläckt lokal så blir det en helt ok känsla i showen. Det var ett band som skulle spela efter mig så jag kunde koppla in min mikrofon på deras anläggning.


Det var en härlig publik och det blev en hel del spontana saker som hände som funkade bra. Jag hade en härlig känsla i kroppen när jag åkte hemåt på vintervägarna. Underbart!

Inga kommentarer: