tisdag 19 oktober 2010

En tuff uppgift

I torsdags begav jag mig till Oxelösund, för att underhålla på en stor personalfest. Ca 500 personer hade tackat ja och så här såg det ut innan gästerna kom.

Och så här såg det ut fyra timmar senare framför scenen strax innan jag skulle gå på


Arrangören för denna fest är bland de bästa jag jobbat med, har jobbat med henne tidigare. Hon är noggrann och proffsig. Det märker man bara när man kommer till sin loge och det ser ut så här.


Trevlig kväll med mycket underhållning för festdeltagarna. Själv var jag inte supernöjd med mitt scenframträdande. Dels blev det lite för sent på kvällen och dessutom serverades det vickningsbuffé samtidigt. Så det var lite svårjobbat. Men innan under kvällen hade jag trollat runt en hel del kring borden och det funkade bra så i det stora hela kunde jag vara nöjd med min insats.

Inga kommentarer: