onsdag 20 oktober 2010

En upplevelse för samtliga sinnen

Har nyligen kommit hem från Västerås där jag uppträdde för 20 st chefer som alla jobbar för ett stort handelsföretag. Eftersom det var ett så pass litet sällskap och lokalen vi var i också var liten och intim så blev det enbart close-up-trolleri. Det blir väldigt speciellt att uppträda på nära håll. Alla gör allt för att avslöja mig. Vilket är helt normalt och självklart är det så gott som omöjligt. Det är ju ändå mitt jobb :-)

Restaurangen vi var på heter Frank och jag måste verkligen rekommendera denna fenomenala krog. Maten var helt fantastisk och lika så personalen. Nu hade jag det stora nöjet att äta samma fyrarättersmiddag som gästerna. Och när jag åt maten kände jag press på mig att leverera bra underhållning som kunde matcha smakupplevelsen. Jag bjöd på en meny av mina absolut finaste delikatesser. De svalde allt med hull och håg. Och ändå var vissa av dem hungriga på mer.

Inga kommentarer: