tisdag 24 maj 2011

Tillbaka...

Så hände det igen. Jag blev sjuk. Jag som trodde att jag nästan aldrig blir sjuk. Vaknade upp med två ömmande golfbollar i halsen, feber och dunkande huvudvärk. Nu, en vecka senare äter jag penicillin och känner mig helt ok.

Som tur är faktiskt så har jag inte haft något uppdrag under denna period som jag behövt ställa in, bara några möten men de tar jag igen den här veckan.

Strax innan jag blev sjuk hade jag ett gig på Bosön, Lidingö. Det var ett 80-tal studenter och lärare som hade en middag. Vad jag minns så gick allt bra och det var bra drag i publiken. En ynka bild hann jag ta
Det var fin utsikt från festlokalen...framkommer inte riktigt på bilden. Det var havsutsikt i alla fall...

Skönt att vara frisk och taggad igen. Har en handfull uppdrag innan sommarledigheten tar vid.

Inga kommentarer: