tisdag 31 maj 2011

Satsning i Gnesta!

I lördags åkte jag till fina Gnesta i hjärtat av Södermanland. Det var tidningen Sörmlands Nyheter som hade ett event där som gick under banderollen: SN satsar i Gnesta!
Veckan innan var de i Trosa med ett liknade event med banderollen: SN satsar i Trosa! Lite roligt faktiskt.



På scenen var det underhållning av förutom jag själv: Dogge Doggelito som körde på riktigt bra, Daniel da Silva som bland annat lärde Lars Ohly dansa vals och sist men inte minst tjejerna i 2njoy som bland annat hade premiär med sina nya singel som de gör tillsammans med Dogge.

Inte så bra bild på Dogge in action
 Ibland har man lite förutfattade meningar men jag trodde verkligen inte jag skulle ha så här kul i Gnesta. Avslutade dagen med en sen och trevlig lunch med Daniel da Silva. Alltid kul att snacka showbizsnack. Även fast man uppträder med helt olika saker så finns det så mycket att diskutera.

När jag var på väg hem såg jag denna trevliga butik. Helt klart bästa namnet man kan ha på en skobutik!

Inga kommentarer: