onsdag 1 juni 2011

Hektiska dagar

Förbereder mig just nu inför tre härliga dagar som konferencier.


Jag ska dels vara konferencier vid första upplagan av Å-varvet som är en kvartsmara som går av stapeln här i Eskilstuna på lördag. Det kommer vara en scen på torget och jag ska hålla samman dagen därifrån. Det kommer hända lite allt möjligt.

Men det som jag har mest i huvudet nu är det jag ska göra torsdag, fredag och lördag-kväll, då jag ska vara konferencier på riksfinalen av Musik Direkt. Varje kväll är det runt 15 akter som ska påas samt att jag ska fylla ut mellanrummen mellan akterna då det roddas om på scenen. Det ska bli riktigt kul för det är en påkostad och mycket väl arrangerad tillställning. Hela tävlingen är på Lokomotivet i Eskilstuna och jag var där tidigare i dag för ett lite möte och passade på att kika in scenen som byggdes för fullt.


Inga kommentarer: