måndag 20 juni 2011

Ut på sjön igen

I torsdags var det dags för ytterligare en båttur. Denna gång var det M/S Riddarfjärden som jag skulle åka med och även showa på. Hittade en klockren parkering precis framför båten vid skeppsbron.
Billigt och bra!
I väntan på avgång och showtime kunde jag njuta av den härliga sommarkvällen



Gästerna var folk som jobbade inom fastighetsbranschen. Först var det en liten minimässa, seminarium, middag och sen var det dags för mig att köra igång från den lilla scenen. Åter igen var det klurigt för folk stod i stort sett runt mig. Jag hade bara en liten vägg precis bakom ryggen. Men det gick fint och skönt åter igen att det inte blåste för det kunde det blivit en lite mer böljande show...

Lite trist var det att jag förlorade min plånbok denna kväll. Jag hade en liten loge längst ner i båten och jag brukar inte lämna värdesaker kvar men denna gång hade jag plånboken i jackfickan när jag gick ombord...men inte inte när jag klev av.

Inga kommentarer: