torsdag 30 juni 2011

Näshulta is the shit!

I tisdags uppträdda jag i Näshulta på en slags festival vid namn Näshulta kulturdagar. Ska jag vara helt ärlig hade jag inte så höga förväntningar på detta gig. Men det fick jag äta upp. Det var otroligt bra arrangerat, fantastiskt fin scen med bra ljud och ljus och kanske det jag tyckte var mest otippat, en fantastisk publik. Redan 40 min innan showtime började folk ta plats. Och alla var där för att ha trevlig och intaga underhållning.

Före mig spelade Absolut Björn Gedda Band, ett litet hopplockat band med skådespelaren Björn Gedda som initiativtagare. Ja, det hörs nästan på bandnamnet.

Jag fick ett bra pepp innan show och jag hade riktigt kul på scenen. Jag gjorde två gånger 20 min men kände mig fortfarande hungrig på att köra mer när jag var klar. Detta var helt klart den trevligaste sommarscenen jag uppträtt på. Men vi får se det kanske kan toppas. Har två sommarscener till att avverka under sommaren. Den 14/7 i Nyköpings hamn samt 30/7 på Holmberget, Torshälla.

Scenen 
Trummisens utsikt
En konstig kontrabas...

Inga kommentarer: