tisdag 2 augusti 2011

Måndag, kulturen. Tisdag, sporten

I helgen var  jag en av akterna på Torshälla Walter Festival. Ni som inte känner till Walter Kurtson kan klicka här. Det var första gången som jag gjorde ett offentligt uppträdande i min gamla barndomsort Torshälla. Helt klart värt!

Foto: Simon Allinggård
På måndagen var det sedvanlig recension av Eskilstuna Kuriren i tidningen vilket var trevlig läsning för mig i alla fall. Men...
I dag kan man faktiskt läsa om mig igen och denna gång i sportsidorna. Det känns otroligt stort! Jag var nämligen med i en discgolftävling här i Eskilstuna ( Eskilstuna Open som är en av fyra deltävlingar i den så kallade nationella touren) och placerade mig på en blygsam 17:e plats (av ca 50 deltagare) som i och för sig är det bästa jag gjort än så länge i min discgolfkarriär. Så här kommer även ett par bilder från den tävlingen.





Inga kommentarer: