måndag 4 mars 2013

Back to the Brunn

I lördags var jag för tredje gången tillbaka på legendariska Norra Brunn. Lördag, fullsatt och publik som är där för att se underhållning och skratta. En våt dröm för de flesta komiker.

Laddade under dagen med en dag i Stockholm med bästa tänkbara sällskap. Kan passa på att tipsa om en udda restaurangupplevelse om du vill prova något annorlunda. Café Piatowska på Tegnérgatan 5. Östeuropeisk (Polskt) husmanskost i riktigt skön miljö.
Dunkelt men myyyysig


Som att få middag hos sin östeuropeiska mormor
En bra uppladdning helt enkelt.

Kvällen på Brunnen gick fint. Kul att förutom Erika, (som för övrigt var nervösare än mig)  som jag släpat med, så var det även ett tiotal personer från Eskilstuna som var där och tittade för att jag körde den kvällen. Eller så sa de bara så för att vara snälla...

Otroligt bra bild på Måns Möller från kvällen. Hör av dig Måns om du vill ha den som pressbild

På söndagen var jag konferencier på en fest och bröllopsmässa. Inga konstigheter eller överraskningar hände som är värda att nämna. Förutom att jag alltid är sjukt nervös över att titta på modevisningar. Tänker hela tiden att det skulle vara så jobbigt om de ramlade. De har en uppgift, att gå. Skulle vara så tragiskt om de inte klarade det.. Men det gick fint

Ska försöka att fortsätta måndagsblogga där jag skriver lite om några saker från förra veckan. Mest för min egen skull som en liten dagbok. Men om jag inte vill att andra skulle läsa det skulle jag inte lägga upp det här...


Inga kommentarer: