måndag 25 mars 2013

Lite sen sist

Tror man kan klicka på bilden för att se texten lite bättre
De två senaste lördagarna har jag jobbat tillsammans med den showande barbershopkören Key Town Harmony. Erkänner att jag var lite skeptisk till en början när jag fick förfrågan. Men jag måsta faktiskt säga att det har varit riktigt kul att jobba med dem och se deras otroliga engagemang och proffsighet inför dessa fyra shower som vi gjorde under två lördagar. Själv gjorde jag min grej bara. Kanske att jag det blev lite mer fokus på att göra bra trolleri och inte lika mycket rena humorinslag.


Körde bland annat ett (om jag får säga det själv) det bästa stoppa-in-en-tjej-i-lådan-numret som jag tycker finns. Även fast jag, så klart, vet hur det funkar, blir jag lika förvånad varje gång när jag gör numret. 
I denna stund gäller det att tänka innanför boxen. (Foto Ulf Lindner)

Kritiskt ögonblick i showen som fångades bra av fotograf Ulf Lindner
Dammade även av klassikern De Kinesika Ringarna.

Foto även här Ulf Lindner
Och bara för att visa att jag faktiskt hade tre klädbyten...

Foto: Jajemen ännu en gång Ulf Lindner

Många som smyger i kulissen

Så kul att hela min fan club kunde komma på en av föreställningarna




Inga kommentarer: