måndag 25 mars 2013

Motala

 I fredags fick jag åka ner till Motala...eller faktum är att jag åkte till Norrköping där jag blev upphämtad av en chaufför som körde mig till Motala tack vare en hyrbilsfirma som sponsrade kvällens arrangemang. För underhållningen denna något märkliga men ändå härliga kväll stod förutom jag (som vickade för en kollega), J.O Waldner och Mikael Appelgren (som spelade pingis mot varandra) och Lennie Norman. Det var första gången som jag träffade och jobbade ihop med Lennie. En stor ära så klart. Han och är någon som både jag och min pappa...ja hela familjen faktiskt sett upp till som artist. Hans pappas skivor gick varma hemma i barndomshemmet när det begav sig. Lennie gick på efter mig och de orden han sa om mig på scenen kommer jag aldrig glömma. Otroligt fin hyllning som jag fick.

Bekväm bilfärd




Ganska rolig loge. Gillar att man ansträngt sig med en fotölj

Showplatsen minuter innan publiken kom in



Lennie på scen

Efter showen


Inga kommentarer: