onsdag 14 maj 2008

Lite smått och gott...

Idag har jag gjort lite allt möjligt. Dels så jobbar jag för fullt med tre nya nummer. Och jag hoppas att minst ett av dem kan bli riktigt bra.

Jag blev intervjuad i två (!) timmar av en journalist från Eskilstuna Kuriren. Kommer att komma i lördagstidningen.

Jag åkte till en minimässa som hette : Startaegetcirkus. Där ställde jag upp för en vän som anordnade mässan med att dels ställa ut i egenskap som egenföretagare samt att jag gjorde ett litet nummer från scenen.

Jag mötte även upp en fotograf som tog bilder till artikeln i Eskilstuna Kuriren.

Sen har jag så klart gjort andra små (viktiga) saker som att göra klart bokföringen och deklarationen som ska lämnas i morgon, skrivit offerter samt svarat på lite mail.

I morgon (torsdag) ska jag till Örebro för att köra en show på Scandc Grand Hotel.

För övrigt måste jag bara skriva att jag trodde det skulle bli lugnt med jobb i juni. Men förra veckan blev det klart att jag ska underhålla när Volvo, här i Eskilstuna, bjuder in sina utländska kunder och partners på lite olika aktiviteter. Elva (!) kvällar i början av juni blev det. Ska bli riktigt kul!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tackar så mycket för den utmärkta uppvisningen på Starta-eget-cirkusen.

Det var kul att träffas igen.

Lycka till med allt i fortsättningen.

Se även tankarominnovation.com där Joesphine "hyllar" dig.

MVH