söndag 25 maj 2008

Ny vecka!

Nu har jag haft en soft vecka... Veckan som kommer har jag en hel del framträdanden av olika slag:
Måndag: Hedenlunda Slott
Onsdag: Ska hålla i en jonglerinskurs
Torsdag: TV 4 Mälardalen kl 09.15. Direktsändning!
Torsdag: Volvo, Eskilstuna
Söndag: Volvo, Eskilstuna

Kommer så klart skriva närmare om varje uppdrag när de är utförda.

Det är inte ofta jag går fram till folk och frågar : "Får jag ta ett kort med dig?"
Men ibland händer det. Och det ska det vara någon alldeles speciell person. I fredags såg jag The Umbillical Brothers på Chinateatern. Oj, oj, oj. Det var så där bra att man bara önskar att alla som man känner ska gå och se dem. För det går inte att inte tycka om dem. Förutom bröderna i denna föreställning är det ytterligare en person som har en liten men mycket rolig biroll. Jag var bara tvungen att ta ett kort med honom när jag stötte på honom utanför teatern.

Inga kommentarer: