fredag 6 juni 2008

Volvo days, kväll sex

Enligt eventbyrån var detta den viktigaste kvällen. Det var pressfolk från hela världen. Denna kväll var det inte buffé, utan trerätters middag. Programmet för kvällen var planerat in in minsta detalj. Talarmikrofonen sound checkades en extra gång, det kopplades in en trådmick istället för trådlöst vid scenen. Inget fick verkligen gå fel... Men det gjorde det..... riktigt ordentligt...


Nä jag skoja bara. Det gick hur bra som helst. Det var inte lika många människor som de andra kvällarna. Jag hann verkligen runt till alla borden under kvällen. Plus mina två korta scenframträdanden. Alla var lugna och ordentliga och jag fick riktigt bra respons på samtliga framträdanden under kvällen.

Nu har jag två kvällars ledigt. Sen kör vi fem kvällar till!

Inga kommentarer: