söndag 1 juni 2008

Volvo days

I torsdags gjorde jag den första kvällen av elva på Munktell Museet här i Eskilstuna. Det är Volvo Construction Equipment som bjuder in alla sina utländska gäster samt press. Det är ett gediget flerdagarsprogram där en av kvällarna är just denna middag på Munktell Museet. Varje kväll är det 300-400 gäster. Min roll under dessa kvällar är att gå runt bland gästerna vid minglet innan middagen samt bordstrolleri under middagen. Underhållningen från scen görs av ett "Wallmansgäng". Två tjejer och två killar som gör ett riktigt bra jobb. Jag gör även en liten spot från scenen. I torsdags gjorde jag ett nummer på ca 5 minuter just för att alla ska ha fått sett något trolleri under kvällen. Det är nämligen en omöjlighet att hinna runt till 400 personer på ett par timmar.

När kvällen var slut blev jag tillfrågad av eventbolaget, som har hand om arrangemanget, om jag kan kunde göra ett längre framträdande från scenen, vilket jag så klart gärna gör.

På söndag kväll är det dags igen. Men först ska jag göra ett par shower på IKEA Kungenskurva, lördag och söndag. Full fart!

Inga kommentarer: