tisdag 30 december 2008

Nya tider!

Jag har läst i tidningarna att det är finanskris. Och jag vill ju gärna känna mig delaktig i denna kris på något sätt... så jag gör vad jag kan. Tex. har jag sålt av lite trolleriprylar som jag inte behöver, lämnat in kostymer till kemtvätt istället för att köpa nya etc. Men framför allt har jag sagt upp min kära trollerilokal. Det har varit en fantastisk lokal på 90kvm som till en början var ett seriöst kontor med replokal och vardagsrum med pokerbord, soffor, tv etc. Men nu det senaste året har det blivit ett slags lager/ dumpa-otympliga-prylar-lokal. Och eftersom jag har en bra och säker källare där jag bor och det ligger en bra soptipp utanför stan så kändes det rätt att säga upp lokalen.

Så nu har jag massor av pengar över! Och kan göra det enda rätta för att få stopp på denna finanskris: Konsumera!!!

Och hur gick flytten? Det kan du läsa här...

Inga kommentarer: