måndag 11 januari 2010

Slottstrolleri

I fredags var jag på det fantastiskt fina Ulfsunda Slott. Där underhöll jag ett riktigt glatt gäng som hade personalfest. De jobbade alla på en annan konferensanläggning där jag jobbat på tidigare och förhoppningsvis kommer vi ha ett ännu större samarbete efter denna kväll.

Efter giget åkte jag in till stan för att göra mitt första besök på krogen Magic Bar. Jag kommer att skriva mer om denna restaurang på denna blogg snart. Men jag måste säga att jag verkligen blev positivt överraskad av vad jag såg. Stället är härligt inrett, trevlig personal och bäst av allt trollerishow varje fredag och lördag. Dessutom är det close-up-trolleri varje dag tisdag - lördag. Jag själv är inbokad på deras scen två datum och det känns riktigt bra. Ett sådant här ställe vill man stötta! Det som är extra kul för mig är att, som till exempel denna kväll, kunna åka efter ett jobb och träffa lite kolleger som både uppträder där och som bara hänger. Mer om Magic Bar kan du läsa här.

1 kommentar:

by Stfn sa...

Gillar Magic Bar även jag. Kan nog bli riktigt, riktigt bra om allt går som det borde. Vi kanske ses där nån gång :)