måndag 12 april 2010

En fansida på Facebook!?

Nu har jag en "fansida" på fejjan. Varför?

Ibland blir det svårt för mig att skilja på privatpersonen Carl och underhållaren Carl. Här på bloggen t ex skriver jag ju enbart om mig som trollkarl. Medan på Facebook blir det en hel del privata saker som kan diskuteras. Så därför har jag nu en så kallad fan page eller Carl Tillenius officiella Facebooksida.   Där kan man se bilder, videoklipp och bloggen kommer även vara länkad dit. Allting kommer enbart vara trolleri och underhållningsrelaterat.

Jag kommer även försöka interagera lite med besökarna. Jag kommer lägga upp klipp där jag testar nya trick och kanske kommer jag även lära ut ett och annat partytrick också. Jag har många ideér vad jag skulle kunna använda sidan till. Men för att det ska bli kul krävs det ju att man har i alla fall ett par "fans" utöver mina närmsta släktingar och vänner...

Så om du har facebook klicka här och bli  fan (till underhållaren Carl). 

Inga kommentarer: