måndag 12 april 2010

Senaste Sylvia Comedy...

...var en succé!

Jag borde skrivit ett litet referat från kvällen men det blev aldrig av.
Om jag hade skrivit det. Hade jag skrivit att det var totalt fullknökat inne på RawBar. Alla komiker gjorde sitt allra bästa. Men jag skulle framförallt vilja hylla en kille lite extra. Han heter Henrik Källman och kommer från Vingåker. Hoppas han satsar fullt ut på sin komiska bana för han är fantastisk. Eller så hade han bara jäkligt mycket flyt den kvällen...

Soran Ismail, som var huvudakten denna kväll, levererade proffsigt som vanligt. Och är en av få Sylvia Comedy-komiker som får skriva autografer och krama massor av tjejer efter showen.

Lite bilder från kvällen finns på sylviacomedy.se

Nästa Sylvia Comedy och sista för vårsäsongen är 12 maj. Missa inte det om ni är i Eskilstuna då. Det kommer bli helt galet bra. Jag lovar!

Inga kommentarer: