måndag 26 april 2010

Västerås

I torsdags var jag på Stadshotellet i Västerås och gjorde en föreställning. Jag har jobbat där några gånger tidigare och denna kväll var det hotellet själva som bjöd in viktiga kunder som bjöds på god mat och underhållning (jag). Det var ett proffsigt arrangemang och det känns alltid exktra viktigt att göra ett bra jobb när det är ett kundevenemang.

Jag fick även ta del av maten som de åt. Jag satt så klart själv i ett rum och njöt. Och eftersom jag inte kunde dela med mig just då hur gott det var så lägger jag upp en bild här på desserten.
Den såg mycket godare i verkligheten. Och den var fantastisk.

Jag är positivt överraskad hur många det är som sett och kom ihåg mig från Talang. De i publiken som hade sett programmet kom ihåg min akt och kände igen mig. Trevligt att man gjord ett intryck.

3 kommentarer:

by Stfn sa...

Allting som ses på tv är lagen! Eftersom du var bra på tv kommer du alltid att vara bra.. Och vice versa :)

Leif Kindrud sa...

Hej Trollcarl.
Vi har sett ditt trick I programmet tv4 talang via webbtv.
Ditt trick var imponerande, men med Bert I jurun som bara förstår sig på musik, sa blev det ju inte nagon finalplats, som du väl var värd.
Fel gubbe i jurun alltså
Oavsett sa önskar vi dig lycka till härifran Costa Rica, och vi hoppas att få se någit från dig i framtiden.
Leif och Doris

Anonym sa...

Hin kalurung itang ka.
Ivan.