söndag 12 december 2010

Mingel och fest = vardag

I går, lördag, åkte jag till Strand Golfrestaurang utanför Eskilstuna för att mingla med glöggdrickande gäster. Det var ett sällskap på 80 personer som skulle äta julbord och medan de väntade på att få slå sig ner och hugga tag i maten minglade jag runt bland gästerna och gjorde så gott jag kunde för höja stämningen. Lokalen de befann sig i passar sig inte alls att ha en scenshow så lösningen blev helt enkelt denna minglande close-upvariant.

Strand Golfrestaurang
När minglet var klart kastade jag i mig lite mat från julbordet och begav mig in till Eskilstuna för kvällens andra uppdrag. Det var ett kort litet hemligästuppdrag på en födelsedagsfest i en abonnerad restaurang.

En helt vanlig jobblördag var avklarad innan klockan var 23. Så jag unnade mig en liten after work när jag ändå befann mig i hemstaden.

Inga kommentarer: