torsdag 30 december 2010

Ett sista inlägg...

...för det här året.

Det har varit ett fantastiskt roligt trolleriår i år. För mig tog det en liten annorlunda vändning mot vad jag tänkte att 2010 skulle bli. I samband med att jag blev tillfrågad och efter mycket om och men tackade ja till att vara med i TV4:s Talang2010 så gick mycket tid till det. Jag hade så klart målet inställt på final men det räckte inte hela vägen... vill ni läsa mer om mina tankar kring mitt deltagande i Talang så finns det att läsa här.
Och här är klippet från mitt första uppträdande i programmet och det som blivit mest uppmärksammat.



Våren blev annars lite glest med övriga uppdrag medan hösten har varit riktigt bra. Jag landade på runt 80 showdagar (vissa dagar har man dubbla shower).

Har inte haft några uppdrag utanför Sveriges gränser detta år, vilket jag saknar lite grann... men det kommer det med största sannolikhet bli ändring på under 2011.

Annars har det gått mycket tid under hösten åt min egna/nya show som jag satte upp på Filial, Eskilstuna under december. Jag är verkligen nöjd och stolt över den showen...fast man ska aldrig nöja sig... Hoppas kunna göra den under våren 2011 och då enbart show och inte matbiljetter som vi hade nu i december.

Det finns många som jag skulle vilja tacka för hjälp och stöd under detta år. Jag vågar inte skriva några namn för då kommer jag bara glömma bort någon.

Tack i alla fall till alla er som läser och kommenterar på min blogg. Ska försöka snäppa upp mig ännu mer till nästa år med mer bilder och videoklipp.

Vi ses o hörs!

Gott Nytt År


Inga kommentarer: