tisdag 19 maj 2009

Bilhandlarhäng

I helgen bytte företaget Arver Bil AB namn till Möller Bil AB. Detta skulle så klart uppmärksammas med massor av erbjudande artister och andra roliga upptåg. Jag hade fått i uppdrag att göra två kortare shower i Eskilstuna och en kort show i Strängnäs både på lördagen och söndagen. Nu var det kanske inte den publik / kundtillströmningen som de hoppades på. Så jag valde att mingla runt bland kunderna istället och bjuda på lite close-up-trolleri. Det var kul. Många roliga reaktioner och otroligt trevlig personal att jobba tillsammans med under båda dagarna....jag var nästan nära att köpa en Golf i ren impuls. Men jag fick i allafall åka en mycket fin, fullbombad Audi A4 mellan Strängnäs och Eskilstuna. Jag fick nyckeln till bilen med orden "Se till att du är lite sen när du åker härifrån. Bilen blir mycket roligare att åka då." Det var den...

På söndagen gjorde jag i alla fall en tiominutare från scenen. För då var det faktiskt riktigt bra med folk i hallen (Eskilstuna). Nu tror inte jag att det berodde så mycket på mig utan mer att de som skulle upp efter mig på scenen hette E.M.D.

Inga kommentarer: