söndag 3 maj 2009

Sammanfattning

Förra veckans Sylvia Comedy med Lasse Karsson som headliner var mycket lyckat. Överraskningen Tobias Jacobsson tog publiken med storm på ett mycket charmigt och fram för allt roligt sätt. Det var inte sista gången han besökte Eskilstuna hoppas jag. Själv så körde jag lite magic och lite snack och är ganska nöjd med min insats.

I går gjorde jag min show på ett 50 årskalas i Tyresö. Fick gå på ganska sent på kvällen men det funkade bra och jag hade otroligt kul under mina 45 minuter. Härlig känsla i kroppen när jag styrde bilen hemåt.

Nu ska jag på lite semester i Egypten en vecka. Min mobil kommer vara avstängd och jag kan inte läsa av mina mail... Men Facebook kommer jag att kolla av, så vet ni det i fall ni vill nå mig.

Nu ska jag sova ett par timmar.

God natt

Inga kommentarer: