onsdag 10 november 2010

En snabbis

I tisdgas åkte jag till Västerås stadshotell i snöovädret. Det var ett stort event med olika företagare och jag var anlitad av Ernst & Young som var delarrangörer. Jag var inte med under middagen utan enbart under förminglet. Det var länge sedan som jag enbart gjorde ett mingeljobb. Det roligaste tycker jag är att uppträda från scen men när det inte praktiskt är möjligt så är mingelvarianten utmärkt alternativ. Målet var att stämningen skulle höjas och att gästerna skulle ha en snackis att prata om. Jag vill inte bara gå runt och göra små trick utan jag vill ge mina åskådare en liten föreställning på nära håll för att uppnpå den där stämningen och snackisen. Det är ganska stor skillnad mellan ett trick och en liten kort show... och det är även min lilla yrkeshemlighet...

Inga kommentarer: