tisdag 2 november 2010

Firmafest deluxe!

Har blivit lite segt med uppdateringar eftersom min dator har kraschat och  är nu inlämnad till doktorn...Hoppas den går att rädda. Har varit lite dålig på att ta backup:er...

Förra veckan hade jag tre uppdrag i Västerås. Den första gjorde jag i torsdags. Det var ett stort IT-bolag som hade fest för sina anställda. Innan mig spelade två trubadurer som fick igång publiken ordentligt. Allt var bra ordnat med ljud och ljus. Så det var bara för mig att kliva på och köra gärnet. Kul publik som hade lätt för skratt och kom med lagom mycket hecklingar så att det blev mycket "in the moment-händelser".

Höga betyg på hela festen som var riktigt bra arrangerad. Det smittar så klart av sig på oss som uppträder.

Fint ordnat i logen. Bira åt trubadurerna, vatten åt trollkarlen. Helt rätt!

Inga kommentarer: