onsdag 26 januari 2011

En stor fest i litet format

I lördags gjorde jag en ytterst exklusiv föreställning på ett mycket fint bröllop. De var enbart de absolut närmsta släktingarna till brudparet som närvarade så jag gjorde äkta close-up-show.


Svanå herrgård heter den mycket trevliga fastigheten som vi var i. Den har tidigare ägts av ABB och rummet som jag fick byta om och förbereda mig i var Percy Barneviks arbetsrum. Jag vet inte om just det är något att skryta med men jag provade att berätta det för en vän när jag kom hem. Svaret jag fick var "Är det han golfspelaren?". Säger väl i och för sig mer om min vän än Percy Barnevik...

1 kommentar:

Pär Johansson sa...

Vi hyrde hela Svanå herrgård tidigare. Jag fick det sovrum som kungen sover i när han är på besök för jakt. Otroligt fin lokal!