måndag 17 januari 2011

Volvo

I lördags gjorde en show som jag har återkommande varje år. Julfest på Volvo (Eskilstuna). Massor med familjer som firar att julen är slut. Jag gör ju inte mycket föreställningar för barn nu för tiden. Det blir de har julgransplundringarna sen är det inget mer. Om jag ska vara helt ärlig...så tycker jag inte det är så kul att underhålla en publik där det är mycket barn. Jag tyckte det var kul förut men jag får liksom inte ut något av det längre. Det känns inte som någon utmaning och jag får ingen kick av det. Samtidigt är det verkligen inte lätt att underhålla barn. När jag väl är på scenen så måste jag köra järnet. Det går inte att ställa ut skorna och tro att det kommer att funka av sig självt.

Nu är det maximalfokus på kommande uppdrag. Jag har en hel del roliga grejer på gång. Nu kör vi!

Inga kommentarer: