söndag 27 november 2011

Fredagsskratt

I fredags var det dags för årets sista Eskilstuna Comedy. Måns Möller och Martin Lagos var komikerna som tillsammans med mig och DJ Mattias Green skulle roa besökarna på Eskilstun Teater. Tyckte vi lyckades riktigt bra faktiskt. Jag provade att köra ett gammalt nummer som jag inte gjort på ett par år med en lite ny presentation. Kändes bra och fick bra feedback efteråt i logen i alla fall.

Jag har jobbat ihop med Måns för ett många år sedan två dagar i Luleå och jag kommer mycket väl ihåg att han peppade mig till att våga ta klivet att satsa på artisteriet på heltid (vilket jag inte helt gjorde då). Inga skyddsnät, för då jobbar man hårdare för att göra sig ett namn. Naiv som jag var lydde jag så klart rådet...och det funkade riktigt bra.

Lagos, Möller, Tillenius

Måns ska till och köra sin kontroversiella barnboksrutin.

Inga kommentarer: