onsdag 9 november 2011

Lugnt o fint

Ja så kan man sammanfatta den senaste veckan. Sen sist har jag haft ett jobb. Det var för ett sällskap från svenska fotbollförbundet. De hade haft konferens och jag underhöll dem till middagen. De var inte så många så jag kunde bjuda på några riktiga godingar (trick alltså) som jag bara gör när publiken är mindre och sitter på nära håll.

Annars har jag fixat med lite annat. Dels så gör jag min bokföring själv, jag har lite nya marknadsföringsprylar på gång samt en helt egen kortlekskollektion (får man väl kalla det för). Mer om kortleken i ett eget inlägg när jag väl fått den levererad.

Sen måste jag erkänna att dessa härliga höstdagar har jag även spenderat ute i discgolfbanan här i Eskilstuna. Helt underbara rundor.

Denna vecka har jag gig torsdag, fredag och lördag...Nyköping, Stockholm och Stockholm.