söndag 27 november 2011

Galashow

Mycket sen update detta... Men jag måste bara skriva några rader om förra lördagen då jag var konferencier på Eskilstuna Gymnastikförenings 100-årsgalashow. Hela föreningen visade så klart upp sig allt från de minsta knattarna till OS-medaljörer. De hade också tagit in lite olika gästartister i forma av dansare och cirkusakrobater. Dessutom gjorde jag ca 15 egna minuter så det blev en riktigt späckad kväll. Jag tror showen blev 2,5h lång. Men vadå, man fyller bara 100 år en gång.

Jag hade premiär på ett helt nytt nummer som funkade bra att just köra i en sporthall med 1000 personer i publiken i en vinkel av 360°. Nästa helg kommer jag köra den igen fast då på en riktig scen.

Jag hann inte ta några bilder från denna kväll för jag hade verkligen fullt upp hela kvällen. Extra stort tack till de fantastiska människorna som gjorde denna kväll och som såg till att jag fick de bästa möjliga förutsättningarna inför denna kväll

Inga kommentarer: