lördag 30 augusti 2008

Göteborg dag 4

En branschmässa som är öppen på en lördag blir lite speciell. Först och främst är det inte lika mycket folk. Och de som väl besöker mässan då är främst mindre företag som kanske inte kan åka på mässa mitt i veckan. Det roliga var att det bler lite mer jämställt mellan könen eftersom många av männen hade med sig fruarna. Jag kan tänka mig att denna dag då det går åt mest giveaways vare sig utställarna vill eller inte. Vissa människor är fullständigt respektlösa och fyller sina gratispåsar med godis, pennor, ficklampor etc. från varje monter. Pinsamt. Montern bredvid blev till och med av med ett utställningsföremål värt ett par tusenkronor. Men som tur är kom den till rätta

Här följer lite bilder från dagarna
Väskan som jag åkte ner till Göteborg med (har även en resegarderob med två kostymer). Som ni ser är det inte mycket rekvisita jag har med. Dessutom använde jag aldrig kortlekarna (använde företagets reklamkortlekar), inte heller de gulabollarna , det tjocka repet, aluminiumasken eller det gula kuvertet kom till användning. Men de är bra saker att ha med "i fall att".

Utsikten från mitt hotellrum.

Roliga barnmöbler
Tv-spelsfåtölj. Riktigt snygg
Vuxna människor som fick leka med klossar

En farlig maskin som skalar trästockar
Samma maskin med min hand i...

Inga kommentarer: