fredag 17 september 2010

En minnesvärd bortglömd kväll

Glömde visst helt bort att skriva om ett jobb jag gjorde förra veckan. Det var på Sunbyholms slott utanför Eskilstuna. Det som var lite speciellt med den showen var att jag dels fick göra den på engelska för att fem stycken av de 120 personerna i publiken inte var från Sverige. Och att de innan middag hade en fördrink som varade i två timmar med fri bar. De var med andra ord bra i gasen under hela middagen. Det flöt på riktigt bra ändå men jag var bra slut efter den kvällen.

Direkt efter giget åkte jag till Filial där höstpremiären av min comedyklubb Syliva Comedy hade ägt rum. Lite synd att jag missade det... men jag är oerhört taggad inför nästa comedykväll. Skriv upp 6 oktober i era kalendrar för då kommer det bli en riktig bra kväll med två av mina favoritkomiker samt en och annan otippad överraskning.

Inga kommentarer: