måndag 13 september 2010

Promotion till sjöss

För exakt en vecka sedan var jag ute på Östersjön och marknadsförde min julshow. Det vore ju mycket dumt om det nu inte var för att det var en båt full med företag från mälardalsregionen. Massor av företag och trevliga personer som minglar runt på en båt i två dygn för att skapa kontakter och förhoppningsvis affärer. Eskilstuna Kuriren är samarbetspartners i denna show så vi fick vara med på deras monter under mässdagen.
Det kanske ser lite rörigt och trångt ut...det var det också. Liten yta, massor av folk, hög temperatur men det resulterade i bra kontakter och att biljettförsäljningen har kickat igång!

Jag är jäkligt taggad inför den här showen. Även fast det tre månader kvar och jag har massor av roliga uppdrag innan dess så lägger jag redan nu mycket energi åt att jobba fram en fantastisk show på Filial. Datumen är: 2,3,9,10,16,17 december. Här finns lite mer info samt hur man bokar.

Inga kommentarer: